sobota, 20 stycznia 2018

Śniadanie po hiszpańsku wg Jamiego Olivera

Pomysłem na to pyszne śniadanie zainspirował mnie Jamie Oliver w swojej książce "Gotuj zdrowo dla całej rodziny".
I tak oto powstało pyszne śniadanie rodem z Hiszpanii.
Polecam bo pyszne jest i dodaje energii na początek dnia.
Śniadanie po hiszpańsku wg Jamiego Olivera.


                   Składniki:

  • 4 - 5 kromek chleba żytniego na zakwasie
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 - 3 pomidory starte na tarce
  • listki świeżego oregano
  • 2 - 3 jaja sadzone
  • 5 plastrów sera manchego
  • olej do smażenia
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony

Na natłuszczonej olejem patelni obsmażyłam kromki chleba.
Każdą kromkę posmarowałam przekrojonym na pół ząbkiem czosnku.
Teraz na chleb nałożyłam starte na tarce pomidory, wymieszane z listkami oregano, docisnęłam i na każdą kromkę nałożyłam plaster sera.
Na patelni lekko natłuszczonej, serem do dołu ułożyłam kromki chleba i zapiekałam jeszcze chwilę aż ser się zezłocił.
Jaja usmażyłam na suchej patelni.
Kromki chleba podałam z jajem sadzonym.
Smacznego.
Przepis kuchni hiszpańskiej.
                                         "Podróże małe i duże"
Królewicz z lasu - muchomor czerwony

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger