środa, 13 grudnia 2017

Kotlety z pomidorów

Pomysł na te kotlety podsunął mi Mikołaj Choroszyński autor "Diety Mind" ,na swoim blogu GastroCoach.
Chętnie przepis wykorzystałam i kotlety wyszły znakomicie, pachnące latem i Włochami.
Zachęcam do wypróbowania, fajny sposób na szybki obiad.
Kotlety z pomidorów.


                Składniki:

  • 4 pomidory duże mięsiste
  • 125 g - kulka mozzarelli
  • 1/2 pęczka liści bazylii
  • 2 jaja
  • 2 łyżki wody lub mleka
  • bułka tarta do obtaczania
  • sól morska
  • 1 łyżeczka ziół ulubionych - u mnie czosnek niedźwiedzi
  • olej do smażenia




Pomidory umyłam i osuszyłam, pokroiłam na plastry 1 cm.
Pokroiłam w plastry kulkę mozzarelli.
Na jeden talerz nasypałam bułki tartej a w drugim rozbełtałam jaja z mlekiem, solą i czosnkiem.
Zrobiłam kotlety, czyli jeden plaster pomidora przykryłam dwoma listkami bazylii, położyłam na nich plaster sera i nakryłam drugim plastrem pomidora.

Podczas smażenia należy uważać aby wypływający ser się nie spalił.
Każdego kotleta dobrze docisnęłam i obtaczałam w jaju a potem z bułce tartej.
Smażyłam na rozgrzanym oleju z obu stron na złoty kolor.
Podałam od razu póki gorące.
Smacznego.
Przepis Mikołaj Choroszyński.
                                         "Podróże małe i duże"
W poszukiwaniu posiłku - wiewiórka

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger